Klantenservice

Hoe werkt het bestelproces?

Bestellen bij Knol Drankservice gaat heel gemakkelijk.

1. Product aan uw winkelmandje toevoegen
Als eerst kies je je gewenste product uit ons assortiment. Je kunt het aantal kiezen en vervolgens leg je het product in je winkelmandje door op “in winkelmand” te klikken. Het artikel verschijnt nu in het winkelmandje bovenaan de pagina.

2. Winkelmandje controleren
Wanneer al je gewenste artikelen in het winkelmandje zijn geplaatst, kun je overgaan tot het bestellen. Klik op het winkelmandje. Je ziet nu een overzicht van alle producten in je winkelmand. Hier kunt je eventueel de aantallen aanpassen of producten uit de winkelmand verwijderen.

3. Afrekenen
Als het winkelmandje compleet is klik je op “doorgaan naar afrekenen”. Je kunt nu je adres invoeren. Vervolgens kies je de gewenste levermethode (verzenden per post of afhalen) en de betaalmethode.

Wanneer de betaling van jouw bestelling bij ons binnen is, zullen wij direct overgaan tot het verwerken van je bestelling.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Nadat je je bestelling hebt betaald via iDeal wordt je bestelling binnen 3-5 werkdagen geleverd met PostNL.

Niet thuis op het bezorg moment?
Dan wordt er geprobeerd jouw bestelling af te leveren bij je directe buren. Als dat ook niet lukt laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt je een ‘niet thuis’-code. Met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je je bestelling de tweede keer wil laten bezorgen.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de slijterij?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt dit aangeven bij het afrekenproces. Parkeren kan gemakkelijk bij ons voor de deur. Je vindt onze winkel aan de Ambachtstraat 2 in Almelo.

toon in Google Maps

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Om je bestelling te retourneren, kun je contact opnemen via info@knoldranken.nl

Retour voorwaarden

  • Stuur de producten retour binnen 14 dagen na ontvangst
  • Producten mogen niet geopend of beschadigd zijn.
  • Gebruik indien mogelijk de originele verpakking en verzenddoos voor jouw retourzending.

Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:
Drankenservice André Knol
Deldensestraat 125
7601 RV Almelo

Binnen twee weken nadat wij de retourzending hebben ontvangen wordt je betaling teruggestort op je rekening.

Heb je nog vragen?
Bel ons dan op telefoonnummer 0546 813351.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

In onze webshop kunt je veilig betalen met iDeal.

Als je ervoor kiest om de bestelling bij ons in de winkel af te halen kun je contant of per pin betalen.

Lees hier het herroepingsrecht

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Artikelen uit restantpartijen kunnen niet worden geretourneerd. Mocht je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@knoldranken.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Artikelen welke zijn gekocht uit restantpartijen hebben geen retourrecht.

Staat jouw vraag er niet bij?

Heb je een andere vraag of wil je ons gewoon een bericht sturen? Gebruik dan onderstaand formulier en wij nemen z.s.m. contact met je op.